Mrak

Fortnite Chapter 2 Season 8 Story Trailer

Fortnite
Pretplati me
Pregleda 4 279 498
98% 147 000 2 800

Watch the Fortnite Chapter 2 Season 8 Story Trailer and visit www.epicgames.com/fortnite/home for more details.

A new war takes shape. Ready your defenses and cross into The Sideways.
After the Alien Mothership’s destruction, the Cubes crash-landed on the Island. They’ve begun spreading corruption, as well as portals to the dark, monster-filled “Sideways.” Fight for the survival of the Island… before it’s too late.

Podijeli:

Dijeli:

Preuzimanje datoteka:

Učitavam.....

Dodavanje na popis:

Favoriti
Gledat ću kasnije
Komentari 11 730
Nadine Greyling
Nadine Greyling Prije 7 sati
Pls add Fortnite to the app store right now I begggggggg you epic games!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IsSnakes
IsSnakes Prije 8 sati
0:49 this gun came out yay :)
RIPbane
RIPbane Prije 9 sati
The lagg
RIPbane
RIPbane Prije 9 sati
IAnd I can’t even move
RIPbane
RIPbane Prije 9 sati
This sucks every time I try to shoot somebody I lag can you fix that
Ruchir T.
Ruchir T. Prije 9 sati
At 1:36, The Foundation wakes up in Gotham™ City. This is seen in the new comic trailer.
Joel Cutshall
Joel Cutshall Prije 9 sati
I hate the season start
Nimrod the brawler
Nimrod the brawler Prije 10 sati
This story trailer is in the middle in this season! Trust me
Xt1nct Alex
Xt1nct Alex Prije 10 sati
1:07 This music made me get the chills.
Nicola Catalano
Nicola Catalano Prije 15 sati
we want the permonface for ps4!!
thx_ryzie
thx_ryzie Prije 17 sati
I don’t want the 2fa
Laura A. Oz
Laura A. Oz Prije 18 sati
pleas bring back lafh it up
Alex gg
Alex gg Prije 18 sati
Hey is there a discord for fortnite I’m new to the game so yea
lolaso
lolaso Prije 18 sati
Ratio
Carnage  Studios
Carnage Studios Prije 19 sati
Stop with the crossover they are annoying
Melissa Wallis
Melissa Wallis Prije 20 sati
Sorry for saying merging Fortnite
Melissa Wallis
Melissa Wallis Prije 20 sati
Mow Jang you should add a fixed UFO inside of creative because people are messing things up don’t know how to build the mothership with that those little pieces so add a fixed one that’s not all broken and bent
ninja roblox
ninja roblox Prije 22 sati
En modo creativo
ninja roblox
ninja roblox Prije 22 sati
Epic por lo menos pone el nuevo sufisil y el nuevo rifle
Julian Mizcles2
Julian Mizcles2 Prije 22 sati
They need to make a xxxtentacion skin to admire him
enby dan
enby dan Prije 9 sati
cringe
GnarlyBreak2543 Gaming
‘sharp inhale’ *Fix XP earning already*
Hermela
Hermela Prije dan
this is so sick !
Zillawreck 😎
Zillawreck 😎 Prije dan
Can you guys make a Godzilla skin please I been waiting
BreadBear19
BreadBear19 Prije dan
Now we know where the foundation is
Caleb Adams
Caleb Adams Prije dan
Ooh
S Grubbs
S Grubbs Prije dan
I love chapter 2 season8 …But I still need a parachute/ glider for my predator…!!
Israt Jahan Linda
Can You give me a skin please epic I really need a skin everyone makes fun of me
Jake Gosdin
Jake Gosdin Prije dan
Skin idea green peely
Inflameddrip 180
1:35 the foundation wakes up in gotham harbor to find the trace of the zero point signature that leads to batman thus beginning Batman Fortnite Foundation story arc
Kathrin Rehfeld
Kathrin Rehfeld Prije dan
Ihr seit die besten
Luan 🎃
Luan 🎃 Prije dan
Hi will lexa return
Maximus
Maximus Prije dan
It’s battle pass so no it won’t
ff_ßoys
ff_ßoys Prije dan
Hey subscribe 👈👈👈❤💜❤💜
Fênix Creations
Fênix Creations Prije 2 dana
1:03 Ok, this theme is AMAZING
Corbin McCreadie
Corbin McCreadie Prije 2 dana
ew fortnut
UNDEADGaming
UNDEADGaming Prije 2 dana
bring marshmello and travis scott and astro jack back fortnite plz plz plz!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BTD Fighter
BTD Fighter Prije 2 dana
Fortnite if you sea this message please Bann a player named SADMARTIN2205 because he was being rude to me and ignoring me but paying attention to his friends more than me :(
Hacker 0-0
Hacker 0-0 Prije 2 dana
Dang It's already been a month time goes by fast
Ty Gaming
Ty Gaming Prije 2 dana
Or Spider-Man
Ty Gaming
Ty Gaming Prije 2 dana
Bruh Fortnite has to put NHL skins in the game
Plush Dude Adventures
Change how tough alone is NOW
Jaden Hough
Jaden Hough Prije 2 dana
Make a free rainbow husky dog skin or a free rainbow reindeer
One Manserpent
One Manserpent Prije 2 dana
i'm going to after i've wached this
Nater Nate
Nater Nate Prije 2 dana
Just imagine if the foundation bumps into midas on the way out of the ocean.
R3X
R3X Prije 2 dana
0:49 that is actually the new Combat Assault rifle that will probably come to the game
Kayleb Hallett
Kayleb Hallett Prije 2 dana
Kan you gift me askin pl the gold truper my name is
Maximus
Maximus Prije dan
This makes no sense lol
Max O'Brien
Max O'Brien Prije 2 dana
Can you put the beetles in season 9
Ante Galijot
Ante Galijot Prije 2 dana
I want the a toona fish black bottle so you can customize your toona fish in whole black
Εύα Μαλαδάκη
Stavros_polo18 is dan
Huy Gia Ngô
Huy Gia Ngô Prije 2 dana
LOL i luv FORTNITE SO MUCH !
Mohamed Saheb
Mohamed Saheb Prije 2 dana
Free Jarvis hy lerde hyz lesson
death ganger
death ganger Prije 2 dana
E
James Left
James Left Prije 2 dana
Foundation
Bluegill Huza
Bluegill Huza Prije 2 dana
Hey fortnite please add galactics minions into creative
Charlie wicks DEENUTS4709
I’m watching this when season 8 started the map did not look like that
AnthonyTheGamerCat
AnthonyTheGamerCat Prije 3 dana
Yos
jakedasnake0424
jakedasnake0424 Prije 3 dana
Yooo the foundation returning?!
jakedasnake0424
jakedasnake0424 Prije 3 dana
so Kevin having a family reunion
Ollie
Ollie Prije 3 dana
Pls can u collab with Pokémon I would highly appreciate it if you do
Ollie
Ollie Prije dan
I don’t know I am weird
Maximus
Maximus Prije dan
@Olliewhy did u reply to your own comment
Ollie
Ollie Prije 3 dana
Omg me to
Silver Noob
Silver Noob Prije 3 dana
0:40 what the combat AR sounds like
Rayosilencioso3
Rayosilencioso3 Prije 3 dana
Abduzcan
Traig jr's master channel
I wish I was part of the operation sky fire live event. I tried to catch it on seven timber well this year but Every time I went back what time was stacking and when it was time for operation sky fire finally we clicked it and all it said was continued in season eight. Why did my time raise up every time I go back to check it?
TIANA GONZALEZ-SANCHEZ
Can you add the light sabers again and Star Wars weapons
L Er
L Er Prije 4 dana
I LOVE THE STAY WITH TEAM OPTION IT WAS GREAT ❤❗❗
L Er
L Er Prije 4 dana
I LOVE THE STAY WITH TEAM OPTION IT WAS GREAT ❤❗❗
Julie Jones
Julie Jones Prije 4 dana
Can I have shadow midas pls I really like him my name is Madstar950 I will play it every day just please
Maximus
Maximus Prije dan
No
FaDe Shxdow
FaDe Shxdow Prije 4 dana
Hey epic I know you won’t see this but I enjoy your game (fortnite) a lot since you added a gold skull trooper I would enjoy it if you made a new ghoul trooper style sincerely FaDe Shxdow
merlin rt
merlin rt Prije 4 dana
Fornite puedes sacar la neblina porfa tenlo pido
titapink Porres
titapink Porres Prije 4 dana
fortnite when are you gonna add the dc skins back?
Emmanuel Vega
Emmanuel Vega Prije 4 dana
When is fortnight mobile going to come back because I lost my Nintendo and I don’t have a gaming PC please can you and Apple go back to court and settle this
Mangrobert
Mangrobert Prije 4 dana
Damm is this what i missed
Starr Graddy
Starr Graddy Prije 4 dana
PLEASE add the ferarri back into fortnite cuz i want to try them. D:
Anime fan
Anime fan Prije 4 dana
Kevin is back that makes me so happy. thank you epic games
Tom Fab
Tom Fab Prije 4 dana
Lara Croft sho
Lunic-gamer
Lunic-gamer Prije 5 dana
Fortnite please give me pink ghoul trooper you put ghoul trooper in the item shop and I owned it since the last time it came out please give me pink ghoul trooper and all the people who owned it before to plz.
Zacky
Zacky Prije 5 dana
She’s not dead she can come back cause you know. The machine?
CodeGreen
CodeGreen Prije 5 dana
Compared to the actual map this season, the amount of cubes shown in the trailer are exaggerated heavily
CodeGreen
CodeGreen Prije 4 dana
@Danna So you're suggesting that after Cubetown is forged, more cubes are gonna spawn?
Danna
Danna Prije 4 dana
not for long
ItzSxlo
ItzSxlo Prije 5 dana
Season ideas 1: Bring every boss back for a season Midas, Brudas, TnTina,Meowsules, Sky,kit, Jules, Ocean, Wolverine, Iron man, doctor doom, Madolorion, Predator, I didn't play season 6 BTW so... add them I guess slone, make carnage and venom a boss and you have a perfect season Idea 2: Do a season with only animated characters and the map is animated and every animated skin like lexa, Chagusa, Yuki, Toon skins all break into the fortnite reality. Idea 3: I think it would be cool if something like pokemon or something came to fortnite im not really into pokemon but alot of my freinds are I dont know what you could possibly do with pokemon in fortnite but its just an idea. Idea 4 last idea: I asked my freinds and they said it would be cool to have the map be underwater for a season and alot of other sea creatures swim around and be the npc and maybe a shark as a boss I dont know but these are ideas Thank you for your time and sorry this comment is big.
ItzSxlo
ItzSxlo Prije 4 dana
@Link Muffin I respect your opinion but I'm talking about making the map bigger thank you for your opinion just know its an idea thank you for you response tho
Link Muffin
Link Muffin Prije 4 dana
If you did the first idea woo than there would be bosses all over the map every where you went so I do not like that Idea
Trino Morgan
Trino Morgan Prije 5 dana
Yo why I fortnitemarse in solo
Nate and Ben
Nate and Ben Prije 5 dana
We need spider man in fortnite
Jay Tait
Jay Tait Prije 5 dana
I love your game so much fortnite 🙂
Creative swazzy
Creative swazzy Prije 5 dana
EPIC ADD PINK GHOUL TROOPER STYLE BACK PLS I NEED TO COP IT PLS DO ME A FAVOR AND ADD IT BACK PLS THANK YOU
Link Muffin
Link Muffin Prije 4 dana
No because how will the ogs show of their rare skins
Elprodexd93
Elprodexd93 Prije 6 dana
Volverá fornite a los a ios
Kevin Langford
Kevin Langford Prije 6 dana
Can you delete Turn it from fortnight they are so annoying
THEIONNIZERGAMER
THEIONNIZERGAMER Prije 6 dana
When will the galaxy along with the PlayStation skins and twitch skin be redeemable again
Adrián D. Rodríguez Torres
I want all the mítich weapons in creative mode pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
A'jaye Massenburg
A'jaye Massenburg Prije 6 dana
Would you please add pickle rick
Stacey Snellen
Stacey Snellen Prije 6 dana
Hey what's going to come next
ClankyRocket113 yeet
bring back the drum gun
KeanoLoesoe
KeanoLoesoe Prije 6 dana
god no
Egg🥚
Egg🥚 Prije 6 dana
this is just turning to crap [this is my opinion don't get salty!]
Jim Tru
Jim Tru Prije 6 dana
1:33 no one's talking about how there's a real fish instead of a flopper
johannabenally
johannabenally Prije 6 dana
Bring back avengers mod with all, the avengers wepons plaese I love it 💘😻💜💛💚🧡💘😻💜💛💚🧡💘😻💜💛💚🧡💘😻💜💛💚🧡💘😻💜💛💚🧡💘😻💜💛💚🧡💘😻💜💛💚🧡💘😻💜💛💚🧡💘😻
the mario squad
the mario squad Prije 6 dana
Foundation is coming back!!!!
scorpion
scorpion Prije 6 dana
Awesome
Cr1sta1C1ear
Cr1sta1C1ear Prije 7 dana
Saltwater
Doctor Dorian Game ITA
hi, the epic game could add venage (venom + carnage) boss and when you kill him he can give you venage powers that make you fast x4 and gives you jump power x4 and 2 arms (like venom or carnage) but they are both together and you have the x4 of strength, thx
Link Muffin
Link Muffin Prije 4 dana
ThaT sounds to op
Alex Gardner
Alex Gardner Prije 7 dana
Bring back the old map
Oliver Triplets
Oliver Triplets Prije 7 dana
Less go season 8
Lutfillo игрок
Lutfillo игрок Prije 7 dana
Hello dear creators, I am your phonat in fortnite, you can make an exception for me and give fortnite to the phone, I have an android phone. I am almost not allowed to take a computer and the phone is allowed please
Dalje
SMG4: To Become A God
11:27
Pregleda 408 000
Fortnite Tik Tok Montage #1
10:29
Pregleda 33 000 000
BALKANIKA - (Trailer 2022)
1:55
PRANKUJEM KAMERMANA 24 SATA!!
11:53