Mrak

LEARNING HOW TO ACT ft. Noah Schnapp

Dolan Twins
Pretplati me
Pregleda 3 163 206
99% 227 777 2 017

In this episode of Out Of Our Comfort Zones we met up with Noah Schnapp, a professional actor who plays the part of WILL on the iconic show 'Stranger Things', to get some insights on what it's like to be an actor on the big screen and to learn out to become professional actors ourselves.
SUBSCRIBE - hrvid.com/u-TheDolan...
Last Video From This Series:
Ep. 1 - hrvid.com/video/video-6jJE8XVkMh8.html
Ep. 2 - hrvid.com/video/video-dGNYDNPT84U.html
Merch - dolantwins.com
Subscribe to Noah's Channel! - hrvid.com/show-UCFYKs_0xpOB3YnpyfbwuSZQ
Check out the video we did on Noah's Channel! - hrvid.com/video/video-78zm4BoYQM0.html
Ethan’s Stuff
INSTAGRAM - instagram.com/ethandolan/
TWITTER - twitter.com/EthanDolan
SNAPCHAT - EthanDolan
Grayson’s Things
INSTAGRAM - instagram.com/graysondolan/
TWITTER - twitter.com/GraysonDolan
SNAPCHAT - GraysonDolan

Komedija

Datum objavljivanja:

 

11. Lip 2019.

DolanTwinsActingNoah SchnappStranger thingsOut of our comfort zonesLearning how to act

Podijeli:

Dijeli:

Preuzimanje datoteka:

Učitavam.....

Dodavanje na popis:

Favoriti
Gledat ću kasnije
Komentari 17 713
Ñøßød¥
Ñøßød¥ Prije 7 minuta
Improve was cringe lol Except Noah
Jima Adewuyi
Jima Adewuyi Prije 14 minuta
Oh shnapp🤭
Sara Craft
Sara Craft Prije 2 sati
14:27 that voice crack though😂😂😂
Cloeys weird live roblox
N bc. .z z. .czdeetwwrpwqtppeppeppepeepepepwwq
Shannon G
Shannon G Prije 2 sati
“Go to your room”😂
tea
tea Prije 2 sati
the twins: *fighting over esmeralda noah: 😃
Emmalee Ann
Emmalee Ann Prije 2 sati
when he quoted tom my heart skipped a beat
Emily Mackinnon
Emily Mackinnon Prije 4 sati
“grEAt” ~Noah 2019
Blien Berhane
Blien Berhane Prije 4 sati
no one: literally not a single human being Grayson: I already took like ten advils
Sofia Garcia
Sofia Garcia Prije 5 sati
Omg Susie
Shaiha Shaiha
Shaiha Shaiha Prije 10 sati
19:50 “GO TO YOUR ROOM” 🤣🤣🤣
i'm qUaKiNg
i'm qUaKiNg Prije 11 sati
no one: literally no one: seriously no FUCKING one: not even a single soul: noah: i'M hAviNg a pAniC aTtAcK-
Malia Kane
Malia Kane Prije 14 sati
A peck is 2 pounds
Lenelle Brown
Lenelle Brown Prije 17 sati
was anyone else trying to fake cry when they were practicing to fake cry? or was it just me...
Lyvi M
Lyvi M Prije 17 sati
noah is such a good actor. he’s also pretty funny. and kinda cute. wanna be his friend😔
Mighty AJ
Mighty AJ Prije 18 sati
I. can't. stop. laughing.
Hername._ Laci
Hername._ Laci Prije 19 sati
ETHAN THERE IS SOME SAYING THERE gOInG tO TRY AND KILL YOU NEXT WEEK😢
Isabella Alves
Isabella Alves Prije 20 sati
I actually cried during Graysons scene
Periodt Pooh
Periodt Pooh Prije 20 sati
My mom used to make me and my siblings battle for 5$ at tongue twisters so I can say the whole Peter Piper tongue twister fast😂😂🤦🏾‍♀️
Nasiya Myrie
Nasiya Myrie Prije 20 sati
I love Stranger things🖤🖤🖤 can’t wait till the 4th
Zoey Dunnihoo
Zoey Dunnihoo Prije 20 sati
Okay buttt this reminds me of the episode thing
Kate Mansker
Kate Mansker Prije 21 sat
"yOu cAnT eAt cUcUmBeRs" that voice crack im screaming
Kate Mansker
Kate Mansker Prije 21 sat
OMG is his voice crack in the sad segment "gReAt"
Stella Rovio
Stella Rovio Prije 22 sati
Starts 10:00
salamander ye
salamander ye Prije 22 sati
GET THIS MAN A TISH
Linn Port
Linn Port Prije 23 sati
12:28 all of us when Grays nudes get leaked
Tiffany Richards
Can anyone give me acting tips? I aspire to be an actor but I feel like I’m really late to be one! I’m 13 :(
Naya Samman
Naya Samman Prije dan
Hahaha I love it when he starts crying about the pickles hahahaha, I was laughing the whole time! Hahaha good job guys
mochi 95
mochi 95 Prije dan
that was kinda uncomfortable for me to watch idk why 😂
Caroline Brown
Caroline Brown Prije dan
Y’all were Baristas
MiaBella Rios
MiaBella Rios Prije dan
18:11 wtf
Fanran Rhn
Fanran Rhn Prije dan
sorry i started laughing so hard at grayson and his pickles 😂
Suga Zzaddy
Suga Zzaddy Prije dan
17:33 yOu cAnT EaT anY cUCumBerS 😭
Jillian Schwartz
Another title for the series could be Bros Become Pros. I thought that's what it was last time
Olivia's Party
Olivia's Party Prije dan
omg when it said learning how to act, I didn't realize they were gonna be actors. I thought they were gonna learn how to behave smh.
tiane SMIT
tiane SMIT Prije dan
Can you come to South Africa pls ps:love your videos and you are awesome
Aleksandra K
Aleksandra K Prije dan
dude bro dude bro dude bro dude bro dude bro dude bro dude bro
Nita E
Nita E Prije dan
Was I the only one who cried during their sad scenes???
kawther Bader004
I'm so happy that out of our comfort zone is back I was so sad I though it was over
Mark Zucc
Mark Zucc Prije dan
Honestly the twins aren’t good actors
Celeste Stowers
Celeste Stowers Prije dan
No one: Noah: I love crying 17:56
Chris Perez
Chris Perez Prije dan
is he the youngest main cast member in Stranger Things?
Sonny Aguila
Sonny Aguila Prije dan
Hi eathan grayson hi grayson eathan hi eathan
Potato’s Face vlogs
Why did I cry about the pickle story
Edson Sewell
Edson Sewell Prije dan
Out of nowhere Noah says I love crying😂😂😂😂
Bethany Grace
Bethany Grace Prije dan
17:56 "i love crying!" noahhhh me toooo
Alyssa Churchwell
This was a day before my birthday. 🙂
Valerie Garcia-Cordero
*Does she have cancer?*
marley_ _189
marley_ _189 Prije dan
When Noah quoted Tom Holland I felt that 🙏👏
Thea Weinstein
Thea Weinstein Prije dan
she was puckerin alright?!
rachel everson
rachel everson Prije dan
maybe it’s just me, but esmeralda sounds a bit like Emma...
Eszter Smith
Eszter Smith Prije 2 dana
You should meet with Yes Theory and talk about what it means to „Seek discomfort“
millie quick
millie quick Prije 2 dana
nobody: noah’s pubescent voice: grEAt🥴🥴
Mariana Nunes Galvão Sant'Anna
Starts in 4:05
lujain nasser
lujain nasser Prije 2 dana
Noah: I love crying
Michelle gomez
Michelle gomez Prije 2 dana
who else was wearing stranger things merch while wacthing this
Havanna Borland
Havanna Borland Prije 2 dana
grayson: ur making me feel bad now 😂😂
MagicXxx109 Mejia
MagicXxx109 Mejia Prije 2 dana
Omg its him from stranger things 3333333
Aspen Paws
Aspen Paws Prije 2 dana
Who else is hyped for Stranger Things Season 3?!
PIMRAPHAT J.
PIMRAPHAT J. Prije 2 dana
No one: Noah: I'm panic😂😂
PIMRAPHAT J.
PIMRAPHAT J. Prije 2 dana
This kid is funny hahaha
Paige Claire
Paige Claire Prije 2 dana
Noah: I lOvE cRyInG 😂
Symphonia doll
Symphonia doll Prije 2 dana
Just want to say, your acting in the 'reality show' video was pretty good actually.
CASSPurr Waspurr
CASSPurr Waspurr Prije 2 dana
idk I feel like Noah must not have done much research on the Twins because if I was him, I would have avoided talking/making up a scenario about their mother dying so soon after losing their dad.
Lexi Cory
Lexi Cory Prije 2 dana
Why was this the funniest thing ever😂
Zara Holm
Zara Holm Prije 2 dana
why did noah look so nervous when tellin the twins his age almost embarrassed 😫 5:33
Aspen Paws
Aspen Paws Prije 2 dana
There is technically a 3 year age difference I mean if I were him it would horrifying 😂
Erza Keka
Erza Keka Prije 2 dana
no one: not even a single soul: not even the mind flayer: Noah: i love crying:)
Evelia Sotolongo
Evelia Sotolongo Prije 2 dana
Noah i am 15 and single! Lol
Local Liz
Local Liz Prije 2 dana
From extreme acting of leg breaking to "How's my form?"
Kayla Tucker
Kayla Tucker Prije 2 dana
I love Noah. He's such a good actor and he's ADORABLE
platform 9 3/4
platform 9 3/4 Prije 2 dana
20:13 "We're used to kinda like, just being stupid. That's what, we really do." 😂 THIS MADE ME HIT SUBSCRIBE 😅
Kayla Tucker
Kayla Tucker Prije 2 dana
Screw Stranger Things. He was in a Panic!At the Disco music video and that's all that matters.
Kayla Tucker
Kayla Tucker Prije 2 dana
@Aspen Paws fans of stranger things? I'm a fan so it doesnt really matter cuz I was making a joke 🤷‍♀️
Aspen Paws
Aspen Paws Prije 2 dana
Kayla Tucker do you know how much you’d be attacked by fans rn if they saw this?
Kayla Tucker
Kayla Tucker Prije 2 dana
Noah was in the LA Devotee music video and that's how you know that he's a professional
Kayla Tucker
Kayla Tucker Prije 2 dana
Omg it's my favourite fanboy Noah!!!
Anna Cristobal
Anna Cristobal Prije 2 dana
The part when they were acting when they lost his son I WAS LAUGHING SO HARD AT NOAH AT THE PART WHEN HE WAS BREATHING SO HARD HAHAHAHAHAHAH
- -
- - Prije 2 dana
no one: literally no one: noah schnapp: i like crying
Gacha amber
Gacha amber Prije 2 dana
When the director says “action!” Do you start the scene immediately or do you wait a few seconds?
Little Miss Know It All
18:53 👀👁👀
Roxxxy Angelina Andrews
(With Ethan)Noah: I'm falling off a cliff (With Grayson) Gray: How does the mattress feel? Noah: Its a little hard Gray: Do you want to check out any of the other matresses in this mattress store? To make it super obvious: *Mattress Store*
Dove is my Everything
I want to be a actor😭😭
JJ Darion
JJ Darion Prije 2 dana
“she has very luscious lips"😂😂
Meghan Tanner
Meghan Tanner Prije 2 dana
17:56
J Gab
J Gab Prije 2 dana
“OH”-Noah Schnapp
J Gab
J Gab Prije 2 dana
I felt that when he said pickles
Caro Bernardi
Caro Bernardi Prije 2 dana
Where is pt.2????
Andreanna Acosta
Andreanna Acosta Prije 2 dana
Me: 17:56
Becky Quinn
Becky Quinn Prije 2 dana
I'm only here for Noah, he's such an amazing actor. He seems like a really nice person to be around.
Aesthetics ily
Aesthetics ily Prije 3 dana
Grayson is wearing the same shirt for 3 videos
Aspen Paws
Aspen Paws Prije 2 dana
Aesthetics ily or you know he has multiple of the same shirt
Hi Hi
Hi Hi Prije 3 dana
I actually just love Noah so much 🤣
Lilian Izzo
Lilian Izzo Prije 3 dana
Who else saw Grayson laugh when Noah said hard
Derrelyn Ras
Derrelyn Ras Prije 3 dana
This is on a gringe level
Camryn Mcathy
Camryn Mcathy Prije 3 dana
Noah’s voice cracks during the pickle scene ahah
Grace Wallace
Grace Wallace Prije 3 dana
Anyone else have a heart attack when he mentioned Tom holland, just me?
emma bikhan
emma bikhan Prije 3 dana
Imagine esmeralda being emma 😂🥵
OnlyMichaelJackson (Angel)
17:56 me on my period
OnlyMichaelJackson (Angel)
The improv scene where Noah was yelling at Grayson for losing their son 😭😭
Muskan S
Muskan S Prije 3 dana
I'm actually surprised at how good Grayson's acting is :O
Julia Jamison
Julia Jamison Prije 3 dana
The Dolans: Listen to Noah he's the pro Noah: *wheeze*
Isabella Carson
Isabella Carson Prije 3 dana
Okay but I love crying too 😂
Dalje
Don't Pretend Play at Prison!
4:24